Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Vervoer en parkeren

1. Is er gratis parkeergelegenheid? Wij beschikken over een eigen parkeerplaats met ongeveer 80 parkeerplekken waar u vrijblijvend kan parkeren. Wanneer deze parkeerplaats vol staat, vragen wij u om te parkeren op de parkeerplaats van Thales. Sla rechts af bij afslag ‘High Tech Systems Park Zuid’. De parkeerplaats ligt op loopafstand van de Twentse Bierbrouwerij.

2. Is het mogelijk om mijn elektrische auto of fiets op te laden? Wij hebben nog geen elektrische laad palen op ons terrein. Wel is het mogelijk om uw auto op te laden op de parkeerplaats van Thales.

3. Zijn jullie met openbaar vervoer te bereiken? Ja, iedere 30 minuten rijdt er een bus (Syntus Twents 53) vanaf Centraal Station Hengelo naar de Twentse Bierbrouwerij (bushalte Vockersweg). De rit neemt slechts 6 minuten in beslag en de bus stopt aan de overkant van de straat.

Openingstijden

4. Wat zijn de openingstijden?
Maandag en dinsdag gesloten.
Woensdag t/m zondag geopend vanaf 12.00u voor lunch, borrel en diner. Mocht uw aanvraag buiten onze openingstijden plaatsvinden, neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden.

5. Binnen welke tijden is de keuken geopend? Lunch van 12:00 tot 15:00 uur, diner vanaf 17:00 uur en borrelbites kunnen op ieder tijdstijd besteld worden.

6. Zijn jullie met feestdagen geopend? Ja. bijna alle feestdagen zijn wij geopend behalve op oud- en nieuwjaarsdag.

7. Kunnen wij buiten jullie openingstijden een reservering maken? Voor groepen is het bespreekbaar om buiten de openingstijden een reservering te maken. Neem hiervoor gerust contact met ons op via info@twentsebierbrouwerij.nl

Cadeaubonnen

8. Hebben jullie eigen cadeaubonnen? Ja, wij verkopen onze eigen cadeaubonnen. Het bedrag kunt u zelf bepalen. Bonnen kunt u kopen bij de Twentse Bierbrouwerij tijdens onze openingstijden.

9. Accepteren jullie diner cadeaukaarten/externe cadeaubonnen? Ja, wij accepteren naast onze eigen cadeaukaarten ook de ‘Hengelo Kado’ kaart.

Reservering en betalingen

10. Kunnen wij met een grote groep bij jullie te eten? Dat is mogelijk, voor grote groepen bieden wij ook arrangementen. Deze zijn te vinden in ons foodbook, welke u in bovenstaand menu kunt vinden. Wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee.

11. Is het aan te raden om van te voren te reserveren? Wij raden u aan om van tevoren te reserveren.

12. Kan ik op rekening betalen? Het is mogelijk om op rekening te betalen, maar onze voorkeur geniet om terplekke te betalen. Wij accepteren contanten, pin betaling en creditcardbetaling (Visa, Mastercard en American Express). Indien u graag op rekening wilt betalen, verzoeken wij u om alvorens contact met ons op te nemen. Wij brengen € 5,95 administratiekosten in rekening.

Overig

13. Beschikken jullie over airco? Ja, in onze gehele pand is airco aanwezig. Bij warm weer kunt u dus lekker koel binnen zitten.

14. Is de Twentse Bierbrouwerij rolstoel toegankelijk? Het hele pand is rolstoel toegankelijk inclusief de eerste verdieping die met een lift bereikbaar is.

15. Is er een invalide toilet aanwezig? Ja, wij beschikken over een invalide toilet.

16. Is het mogelijk om met een allergie en/of dieetwens bij jullie te eten? Ja, wij kunnen met bijna alle dieetwensen en allergieën rekening houden. Dit kunt u noteren bij een online reservering onder notities of u kunt contact met ons opnemen.

17. Is er een speeltuin aanwezig voor kinderen? Ja, wij beschikken over een speeltuin met schommels, een glijbaan, klimrekken en een wipwap.

18. Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? Ja, dit is mogelijk indien de hond netjes onder de tafel blijft zitten.

19. Is er een aparte kamer waar ik kan kolven? In overleg kunnen wij kijken naar een geschikte ruimte.

20. Ik ben een verzamelaar van bieretiketten en vroeg mij of jullie bieretiketten kunnen opsturen? Wij versturen geen bieretiketten op. Natuurlijk bent u wel van harte welkom om Twents Bier op locatie te kopen.

21. Ik heb een klacht, waar kan ik die kenbaar maken? De klacht kunt u het beste mailen naar info@twentsebierbrouwerij.nl. Wij nemen contact met u op om de klacht te bespreken.

Feesten en partijen

22. Ik wil een feestje bij jullie geven waar ik kan ik hierover meer informatie vinden? Informatie voor feesten en partijen staan uitgebreid beschreven in ons Foodbook. Deze kun je vinden onder het kopje feesten.

23. Is het mogelijk om een keer langs te komen om de ruimtes te bekijken en de mogelijkheden door te spreken? Dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op via info@twentsebierbrouwerij.nl en we nodigen u van harte uit voor een vrijblijvende afspraak.

24. Mag ik mijn eigen catering verzorgen tijdens een feest? Nee, het is niet toegestaan om eigen catering te verzorgen op onze locatie.

25. Ik wil graag bij jullie trouwen, kan ik een afspraak maken om de locatie te bekijken? Natuurlijk zijn jullie van harte welkom om kennis te maken met de Twentse Bierbrouwerij. Neem contact met ons op via info@twentsebierbrouwerij.nl en we nodigen u van harte uit voor een vrijblijvende afspraak.  Voor meer informatie kunt u alvast onze trouwbrochure bekijken. Zie kopje bruiloft.

26. Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Deze kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Zakelijke aanvragen

27. Is het mogelijk om meerdere dagen achter elkaar bij u te vergaderen? Ja wij kunnen meerdere dagen de vergaderruimtes voor u reserveren.

28. Zijn er presentatie middelen aanwezig? Ja wij beschikken over de volgende av middelen:

  • Flip-over met stiften
  • Draadloze bodypack microfoon en handmicrofoon
  • 86 inch Legamaster touchscreen 4K TV met soundbar,
    draadloos presenteren plus HDMI-aansluitpunt (mogelijk om een tweede scherm aan te sluiten als mirror screen)